Thursday, April 14, 2011

RIOSIBURUNGBIRU

hm.. entah kenapa, rasa macam batak sangat je nak tengok cartoon nih. hm.. nak beli CD? heh! bende yang boleh bace CD tu dah rosak berkurun lama. suruh abah beli? hik hik hik kirim salam jelah~ -..-

sua ade leave comment dekat FB. kata nak keluar. mati-matilah ingatkan esok. (jumaat) rupa-rupanya, hari nih esok dia tuh? (kamis) aduhai~ sue-sue-sue! apesallah tak call aku macam biasa. deh! then lepas nih? aku nak tengok sibiru nih dengan siapa? :( hm... takpa-takpa. mungkin ada hikmah... :(


siyes nampak macam best! >.<
mereka kata saya budak-budak sebab suka tengok cartoon.
so what?!! daripada layan citer lawak hapa-hapa tu buat hapa?!
daripada layan cerita seram yang boleh rosak aqidah tuh? heh~
ok~ tengok cartoon pun ada benda yang tak baik.
imiginasi melampau lak nanti
just like me ~ -..- ~
:)


No comments: