Sunday, January 1, 2012

1 jannuari 2012

today, is my birth day. tepat pukul 12.00 malam tiba-tiba mak masuk bilik. baru nak mengendap mak kat bilik dia. dia yang datang dulu

lah awat kak yang tak tidoq lagi nih??

hee mak, terima kasih sebab sudi lahirkan kak yang naa. besarkan kak yang sampai terlebih besar dah nih

mak. hahaha tak besaq aih~ dah2 pi tidoq. satgi nangis la tuh. heh

eh mak nih....

pi tidoq!!! eh kak yang tak siap kerja sekolah lagi kan?? haaa jangan tidoq lagi. buat dulu naa

mak.....

dah-dah mak nak tidoq. assalamualaikum. oh ya! selamat hari jadi anakku. semoga bertambah iman.

ni lah yang sempat di bualkan malam-malam buta bersama emak. emak... erm.... :)
okey, zaman sekarang ni semuanya terbalik. serba serbi terbalik. bila hari lahir, mak pulak yang kena kasi hadiah. uh. sepatutnya kita yang kasi hadiah kat mak. ni tak. tergolek-golek nak hadiah dari mak. dan, semestinya bila birthday tuh, kena sujud syukurlah. akhirnya aku dah tua. kematian semakin mendekati. cakap terima kasih kat mak. itu yang sepatunya.

-may Allah blessed-

No comments: