Sunday, January 1, 2012

baru post pasal azam. tapi still lagi rasa macam.. macam... macam-macamlah. tak tahu nak hadapi next year macam mana. haih~ beratnya ujian Allah. tapi Allah kata, dia takkan uji hamba dia melainkan apa yang hambanya mampu. 

teringat keputusan homopati mak. yang palik aku ingat - longing to die dapat markah 98.

abang uji tanya. mak betul ke ni mak. mak dengan coolnya jawab, its not longing to die. but prepare to die.

uh! betapanya mak cool. aku pulak yang macam tak tentu arah. oh harapnya pengetua tercinta kasilah kan balik tiap-tiap minggu. ni baru ujian macam nih. tu haa sepupu aku, ayah dia (pak cik aku) dah pergi dah pun. macam cool je. memang lah dalam hati, Allah je yang tahu.

oh Allah, permudahkanlah semua ini buat hamba mu. pinjamkanlah kekuatan mu untuk aku menghadapinya. 


~son, its not longing to die. but prepare to die~
~we will meet in the heaven again. insya Allah~

:):):):)

~may Allah blessed~

1 comment:

Anonymous said...

sedih rasanya baca cerita fahimah, mak xsihat ye? dah lama xcontact dia..saya doakan mudah-mudahan dia sembuh dan Allah beri kekuatan padanya dan keluarga hadapi ujian ni..amin