Friday, January 27, 2012

maahad time!!

eh hari ni kan, beta pergi mencemar duli ke maahad hamidiah kajang. wah sekolah ku tercinta. serious seronok gilak! >.<

jumpa cikgu. semua kot. ok tipu lah kalau semua. ada je yang tak jumpe. tertinggal atau cikgu terlalu sibuk. tak apa. tapi puas lah. lepas satu, satu. best. dan setiap perhentian tuh tak kurang 5-10 minit. lama kan. banyak yang diceritakan. check point yang paling best, dengan ustaz zainaphi dan teacher ramrah. ustaz zainaphi tahu kes terbaru kat kisas. saya sayang beliau. hehehe memang best lah coolio gila. sembang macam kawan yang sangat lama tak jumpa. oh itulah ayahanda dan ibunda maahad ku.

setapak melangkah adik ni panggil. jalan lagi, yang lain pulak. wah best nya!! rindu sama mereka. dan insa yang paling aku nak jumpa, WAHIDAH FATIHAH. dan aku jumpa beliau. alhamdulillah

okey, yang teramat best sangat datang sekolah hari nih is, menjadi cikgu terjun sebentar di kelas 5 Razi. hahaha. tak pernah ada peluang kot. ni praktikal untuk ummu fayyad naaa... aku ni tmpang sebelah jak

oh maahad. the got a very mommyly and daddyly teacher.. sayang mereka.

cikgu cakap, "balik pukul 4.30 petang... penat.."
aduhai kasihan pada guru-guruku itu.

tapi tak apa cikgu, banyak pahala. cikgu tengah melombong pahala tuh. bestnya!!! eh rasa macam nak jadi cikgu pulak. eh ada gaya ke?? macam tak je.. patah riuk anak murid aku.

ummu panggil anak murid dia tadi apa tau... "adik-adik" ok fine~ aku terima sebab dia memang seorang kakak kepada ramai adik. not like me. kakak kepada ahmad fikril hakim sahaja.

ok teachers, may Allah blessed. seroiusly, sapa dok maahad bertuah. aku jamin sekolah lain payah nak ada cikgu yang sangat parently dan sangat rajin untuk mengajar. bersemangat! bangga dengan cikgu ku!! yeay!! >.<!


No comments: