Tuesday, January 24, 2012

voucher 200

ok. semua orang tahu yang kami budak-budak nih dapat voucher buku. oh ye. pelik lah. kenapa kita budak tua ni diberi voucher bukan cash ye?? kalau budak kecik  baru nak hidup tu pun dapat cash. ni yang dah nak kawen ni pulak dapat voucher. pelik tak?? apa-apa jelah. malas nak fikir panjang-panjang. bukan selalu gov nak kasi nih. bila ada election je dapat tau. maka, bersyukur lah ye.

aku beli buku kat MPH. weh ramai gila ummat muhammad masa tu. perh. naik berpinar lah jugak bijik mata nih. ngeng~ ngeng~ ngeng~

berikut adalah buku yang aku beli.


RM 46.85
RM 49.05


RM 65.00



semua ni kak nur yang pilihkan. kakak terbaru dan terakhir aku :)
sebab nak habiskan duit, aku pun beli lah novel. banyak pulak tuh 

RM 19.90

RM 21.00

RM 20.00

semua hlovate aku nak beli. dah gila agaknya aku nih. -,- yang buku hijau tu pulak orang dok kata best. so, beli jak. total, RM 274.90
sebelum terlupa. aku benci orang MPH!! sombong gilak. macam MPH tu dia yang punya jak. eleh korang pun KULI jugak lah! heh! sombong tak padan. no manners at all!! 

1 comment:

ummufayyad said...

banyok nye buku..haha
untunglah..ada vouncer..haha
apapun
sinergi best ^_^