Saturday, March 17, 2012

random

kadang-kadang aku pelik lah
perempuan tu cantik tahap perh!
sekali tengok 'buaya' dia memang teett

kadang-kadang tu terbalik pun ada
tapi jarang sangat lah

heyy girl!
ada apa kat 'buaya-buaya' tu?
rupa, kirim salam
budi bahasa ada ke?
taat agama ada ke?

hm... depends
soalan tu subjektif
setiap orang ada pita pengukur masing-masing
panjang pendek nya berbeza

dan ini jawapan aku
kalau muka 'buaya' tu dah kirim salam (tak dak nur)
tak payah tanya hat lain naaa
agama?
hak tuihh!
taat agama mende nya kalau dok pegang korang sana sini
kiss situ, kiss sini
pencabul adalah >:(
*dah jumpa 'buaya' macam ni. family sendiri pun nak baham
tak ke seram tuh?! kalau family nak baham,
yang bukan family nak apa eh?

tapi korang tu teramat bijak pulak
rasa bangga bila buat macam tuh
oh yah, apa orang kata?
bukti cinta kita~ <3 pengiktirafan gitu~
ceh! bukti kepala hutak hangpa!!
oh yah yah yah
kalau cinta Allah, kena bukti kan?
ok ok ok

hukum Allah semua dah tak nampak
dah buta mata hati
mata tak buta lagi (alhamdulillah)

sebenarnya, cinta tu tak buta la
yang membutakan cinta adalah orang yang bercinta tu

the conclusion is,
no couple before nikah.
perfect. :)

update mood :
1. rasa menyampah gila orang yang dok tayang 'buaya' dan orang 'gila' bersama. kiss sana sini pun nak tayang. apa kau bangga buat dosa?!
2. 'buaya' itu sampah. maka, tempat selayaknya dustbin!
3. orang 'gila' itu gila. maka, tempat selayaknya tanjung rambutan!
4. kalau nak buat dosa tu, buat sendiri-sendiri. jangan nak promote orang buat dosa juga
5. si pengomen, jangan nak jadi catalyst encik 'tanduk' boleh??
6. AKU REMOVE KAW! TAK KENAL KAW LAGI!! *the best solution ever :)

1 comment:

Anonymous said...

beginikah?