Friday, June 8, 2012

kerana aku seorang anak

ikut hati mati, ikut rasa binasa.
itu yang aku selalu ingatkan diri aku bila macam tahap kegilaan melanda. so, bila ingat yang tu, secara sendiri-sendirinya timbul lah kata-kata ni juga, redha mereka syurga bagi aku.

even kadang-kadang tu ego setinggi KLCC, peduli je semua tu. please tundukkan diri kat parents. tak kesah lah parents tu macam mana. baik, kurang baik, hensem, tak cantik, or apa-apa punya jenis parents lah. tunddukkan diri.

tahu, susah. sometimes. tapi kena buat jugak. sebab aku seorang anak. kan? kalau boleh hidup tanpa dorang, maka, sila lah buat sesuka hati kat mereka.

kebaikkan yang paling dituntut ialah berbuat baik kepada ibu bapa. humph....

ya Allah, sabarkanlah hati ini untuk menjadi anak yang taat. 

No comments: