Tuesday, December 18, 2012

hari bersabar sedunia

bila harinya?? hari ni lah. (rabu,19/12/12)

waiting for you.

hm.. saya tak kesah awak datang lambat ke apa ke.

tak apa.

tapi, yang saya kesah kerja awak yang melambak membukit tu.

just want to help.

bukan nak kerja sangat pun.

serious. tapi nak tolong.

esok saya nak fly dah

apa je entah yang saya tolong awak.

hm... dah la tak sihat.

macam ni pulak jadi.

btw, memang menunggu tu sangat menghukum kot.

haila~ 

tak apa lah. terus je tunggu awak. jangan sesat pulak sudah.

even masa dah semakin singkat, i'll try my best to help.

insha Allah. 


I JUST WORRIED ABOUT YOUR HEALTH!

1 comment:

hainil fatihah mohd fauzi said...

seinfiniti sori utk awak yg sabar utk tunggu saya..sori sgt2.tak tau lagi nak ckp mne..