Sunday, December 30, 2012

miss suraya ruslan

best friend of mine. seorang sahabat yang mendorong aku untuk jadi lebih baik from time to time. tanpa dia, aku tak kuat untuk jadi baik. sapa kata jadi baik ni senang? kita kena ada kawan yang dapat membantu kita dengan cara dia pun sama-sama on the same track of improvement. tak ramai yang sudi untuk merelakan diri mereka berubah.

dan, assu, bukan lah one of the only yang stick dengan aku. bukan dia sorang. tapi, dia.... sangat berharga. sesiapa yang nak jadi diri lebih baik, tapi, tak ada kekuatan, maka, find your PARTNER. at least :) jangan loss contact.

kat sini nampaklah tuntutan berjemaah tuh. mukmin ni kan ibarat banggunan yang kuat hasil daripada ikatan batu-bata yang kecil-kecil. maka, jom sama-sama jadi baik.

buat baik berjemaah, buat jahat senyap sudah!

buat baik, perlu ditunjukan supaya jadi contoh. jahat, sorok-sorok lah. sebab tak mahu orang lain ikut. dan.... itukan aib kita. maka, janganlah tunjuk. tak malu ke?

khas buat oya >.<


lagu ni lah yang oya nyanyi untuk aku. terkedu gila masa tu. oya!!! tak sangka weh. bikin telinga gue panas jak!thanks oya! thanks! :) puchirekeee (betulkeejaan?)

1 comment:

hainil fatihah mohd fauzi said...

hahahaha...
rse nak guling2 bila tringat insiden kat musolla tu:)
best lagu ni..best lg kak su nyanyi ritu kankan...