Saturday, January 12, 2013

merapu 6

Semalam sebelum pergi tengok wayang dan pergi HIMPUNAN tuh, abang bawa masuk dalam Kinokuniya Bookstore kat KLCC tu. Memang dah lama sangat tak masuk kedai tu. Heaven gila masuk. Buku-buku-buku. Seronok sangat. Tak sangka jumpa series The Chicken Soup for Soul's . . . . sesangat suku series buku tuh. best yang amat.

Rasa macam nak pick up satu. Tajuk dia, Brest Cancer bla-bla-bla. Tak ingat fully dia macam mana. Sungguh nak sangat beli. Tpi, mustahilalh. Gila apa aku nak paw abang aku tu. Maka, aku tinggalkan buku tu kat situ. Dalam hati, bertekad juga nak juga buku tu. tiba-tiba ingat anak Meftah sorang nih.

Hehehehe (apa aku tulis nih, bahasa aku, maksud dia~)

Aiman, hadiah besday aku.

Eh, hari tu kata tak nak? Kata dah dapat dah jam kan?

Eh.. Itu dulu. Masa tu aku nak jam. Sekarang aku nak lain.

Apa dia?

Aku nak buku.

Okay, aku cuba. Buku apa kau nak?

#bahagia gila masa nih# even aku sendiri tahu, itu idea yang gila dan agak mustahil untuk berlaku.

Aiman manusia kedua aku request macam-macam untuk birthday aku. First, abang dan kak nur. HA HA HA! Second, Aiman. Pelik. Tah macam mana boleh gila tak malu. Hanya bergurau. Sebenarnya. Tapi, kenal tu, tak lah kamceng mana~ Geh. Pelik. Lantak kamu lah~ Kamu memang suka benda pelik-pelik nih. >.<

No comments: