Monday, January 7, 2013

random thought 2

Kak cik : Imah, kamu ada boy ke?

Aku : *Terkejut. Tak pernah Kak Cik tanya.* Tak. Kenapa?

Kak Cik : Betul ni?

Aku : Lah.. Betul lah. Buang masa je. Penat. Uh.. *macam ada pengalaman kan?*

Kak Cik : Baguslah. Buang masa je imah. Penat. Bercinta bagai nak gila, tapi tak jadi. Uih.. Penat~ Penat~

Hari ni, aku jumpa benda nih kat FB :


Terus berguling aku gelak. 
Teringat mak. Mak pun cakap.
Abah lain sebelum dan selepas kahwin.
Conclusion bagi aku
Kahwin = Taaruf

Dah berkenan, kahwin je terus. 
Jangan bazir masa.
Pertingkat dosa~
lalala~

3 comments:

hainil fatihah mohd fauzi said...

like sangat!!

fahimahakimz said...

-.- masalah lah dia nih

Nurza Awi said...

haha abah lain sebelum dan selepas kahwin? huu. abang imah sama je. hukhuk. masih suka buli.