Wednesday, January 6, 2016

Hye 2016 :)

Dah abad keberapa ni, ada lagi ke yang menulis blog?? Aku sendiri malas dah nak tulis blog. Tapi, wahyu apa pula entah turun malam ni nak pula rasa menulis blog~

Almost sebulan tak balik rumah. Salah. Aku balik. Tapi, rumah is empty. Nobody there. Urgh. Apa fungsi rumah bila tak rasa ke-rumah-an itu?

Bukan la rumah aku tu teruk sangat. Okay je sebenarnya. Tapi, entah. Emptyness~ (buat vocab baru).

It is different. Can't wait to built my own house, make my own home. Bukan senang~ Dunia impian?~

By the way, aku dah 22 tahun. Macam tak percaya. HAHAHAHAHA! Aku rasa tua. Rasa masa terlalu singkat. Bila mati agaknya ye?? Rasa mati tu jauh bila tarikh keramat mati tu tak tahu bila. Tu yang hidup tak serupa hamba. Asyik lupa diri je kan??

Tak tahu nak bebel apa dah. Oh ye. Paper Statistical Psychology. This coming Friday. Aku rasa tak sabar nak koyak kertas final nanti. Entah apa-apa la aku fikir.

Dah. Bye.